SKUP NIERUCHOMOŚCI SIEDLCE

Opcja sprzedaży mieszkania firmie skupującej wydaje się bardzo atrakcyjna, jednak często mamy wątpliwości. Każdy właściciel sprzedawanego mieszkania chciałby otrzymać jak najlepszą propozycję cenową, czy jest to możliwe, jeśli bierze się pod uwagę skup nieruchomości w Siedlcach? Analizując ofertę firm skupujących, można odpowiedzieć na wiele pytań dotyczących transakcji. Sprawdźmy, czy to się nam opłaca i czy warto sprzedać tak swoje mieszkanie.

Jaką cenę otrzymamy?

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, jakiej ceny można się spodziewać, gdy korzystamy z usług firmy skupujących. Każdy przypadek jest rozpatrywany w sposób indywidualny, dlatego każdy może spodziewać się zupełnie innej propozycji cenowej. Niezmienne jest to, że nieruchomości są poddawane dokładnej analizie i zanim zaoferuje się określonej wysokości cenę, opcja ta zostaje zestawiona i porównania z wartościami rynkowymi. Od tej kwoty proponuje się odpowiednią sumę w zamian za wykup mieszkania. 

Jeśli nawiązujemy współpracę z firmą, jaką jest skup nieruchomości trzeba liczyć się z tym, że nasze wyobrażenia o cenie, jaką chcemy otrzymać przy sprzedaży, jest najmniej istotne. Wszystko jest odpowiednio analizowane i wyliczane przez rzeczoznawcę pracującego dla danej firmy.

Niektórzy są bardzo zaskoczeni, że nie otrzymają kwoty ze swoich wyobrażeń. Dotyczy to w większości tego, że właściciele mieszkań mają często tendencję do nieświadomego (lub świadomego i celowego) zawyżania wartości swoich nieruchomości. Rzetelna wycena online często pokazuje prawdę na temat wartości danej nieruchomości, co nie zawsze spotyka się z aprobatą ze strony sprzedającego. 

Są też tacy, którzy usilnie próbują poprawiać wygląd swojego mieszkania, tuszując pewne oczywiste mankamenty. Niektórzy nawet są w stanie zatrudnić home stagera, byleby tylko pokazać swoją nieruchomość z jak najlepszej strony, przy jednoczesnym tuszowaniu wad. Trzeba otwarcie powiedzieć, że na specjalistów, którzy w dziedzinie nieruchomości funkcjonują od wielu lat, takie sztuczki niekoniecznie działają. Firma, taka jak skup nieruchomości w Siedlcach oferuje możliwość wykupu mieszkania w stanie, w którym się obecnie znajduje, a usilne próby ‘koloryzowania’ nie mają większego wpływu na jakość i wartość nieruchomości. 

Są też osoby, które uważają, że jeśli nie powiedzą o pewnych szczegółach, nie wyjdzie to na jaw. To też niewłaściwe podejście, ponieważ z ksiąg wieczystych, które oczywiście są wymagane przy podpisywaniu aktu notarialnego, można wiele wyczytać. Bez trudu można dowiedzieć się, czy taka nieruchomość jest zadłużona i na jaką kwotę. Zatajenie takiej informacji, tylko po to, aby uzyskać lepszą cenę, zupełnie nic nie da. 

Zobacz też nasz skup mieszkań zadłużonych

Ile czasu zajmie nam sprzedaż?

Jeśli jesteśmy gotowi na podjęcie współpracy ze skupem nieruchomości w Siedlcach i otrzymaliśmy już propozycję wykupu, nadchodzi czas, aby ustalić pewne kwestie. Zazwyczaj oferowany jest kontakt zdalny, co ułatwia życie każdemu. Przedstawiciel firmy bez wątpienia będzie chciał omówić przede wszystkim to, czy klient preferuje podpisanie umowy przedwstępnej, czy oczekuje wypłatę zadatku, ale także, w jakiej formie oczekuje rozliczenia końcowego. 

Oprócz ustaleń dotyczących kwot pieniężnych i form rozliczenia, ważne jest, aby przedyskutować opcję terminu spotkania. Musi być on dopasowany dla jednej i drugiej strony. Również wybór kancelarii notarialnej ma ogromne znaczenie i najczęściej skup nieruchomości w Siedlcach  pozostawia go swojemu klientowi. Kiedy już zostanie wybrany odpowiedni notariusz, wówczas trzeba zarezerwować wizytę i przesłać wymagane dokumenty. To kolejny punkt, jaki zostanie poruszony względem omówienia ustaleń. Z pewnością przedstawiciel zapyta o wszystkie wymagane dokumenty. Jeśli z jakichś przyczyn właściciel mieszkania nie będzie miał takich dokumentów, może liczyć na pomoc specjalistów. Nie tylko pomoc w załatwieniu formalności jest możliwa, ale również wykonanie tego za klienta, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Do wymaganych dokumentów, jakie należy posiadać w chwili wizyty u notariusza, należą: 

  • akt własności (jest potwierdzeniem, że jest się właścicielem nieruchomości),
  • odpis ksiąg wieczystych (musi być aktualny, znajdują się w nim kluczowe informacje dotyczące nieruchomości),
  • dokument potwierdzający brak zadłużenia względem opłat eksploatacyjnych i czynszu,
  • zaświadczenie o stanie zameldowania (aktualne).

Wszystkie te dokumenty powinny znaleźć się w teczce sprzedającego, zanim udamy się do notariusza w celu podpisania aktu przeniesienia własności na nowego nabywcę, w tym wypadku na skup nieruchomości w Siedlcach. Niektóre z tych pozycji wymagają, aby były aktualne. Dlatego nie ma sensu wyciągać ich, jeśli nie ma się na oku żadnej opcji na sprzedaż. Kiedy występują jakieś problemy związane z wyciągnięciem tych dokumentów, wystarczy poinformować o tym przedstawiciela, a na pewno zaoferuje on pomoc i udzieli porady. Nie trudno ustalić, że pomoc specjalisty oznacza znaczne ograniczenie czasu transakcji. Znacznie dłużej dopełnia się tych formalności w pojedynkę.

Zobacz także opinie o skupie nieruchomości

Chcesz szybko sprzedać mieszkanie? Wypełnij formularz, a otrzymasz darmową wycenę w ciągu 24h!


    [honeypot website]

    DODATKOWE INFORMACJE

    Miejsce postojowe
    Winda
    Balkon / taras
    Komórka lokatorska / piwnica
    Osobna jasna kuchnia


    Aby wycenić pozostałe rodzaje nieruchomości (dom, działkę, lokal użytkowy, budynek, poddasze itd.) skontaktuj się z nami za pośrednictwem telefonicznie